Selfish son of a bitch

Min dator ändrade mitt fina MSN 7.5 till Live Messenger. Jag tror att jag är sur nu. Jag vill ha mitt 7.5. Fungerar inte det här som jag vill får jag ladda hem och installera om. Kukwindows.

DET ÄR SKITFULT OCH MINA SMILEYS ÄR BORTA.
Död åt alla! >_<

Ohwell. Jag får väl stå ut.
Det är ju inte precis som att jag är särskilt aktiv på MSN numera ändå.


Another point of view:
Konstigt att folk tycker att jag är den som är fel i vänskapsförhållanden. Sedan när är det bara den ena partens ansvar att upprätthålla en trevlig gemenskap med varandra?
Folk låter bli att säga saker till mig. Folk undviker att höra av sig, och svarar knappt när man gång efter annan petar på dem. Ändå känner folk att de har rätt att ställa oresonliga krav på mig?

Inte konstigt att man drabbas av hjärnbry och spökfasoner.

TACK FÖR ATT JAG ÄR SÅ VIKTIG FÖR DIG. Eller, oj, nu var jag ju sarkastisk. Det var inte meningen.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Bloody kick their bottoms and pokeminnaeye!

2007-05-20 @ 10:08:39
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0