Satan har skänkt oss övermänskligt gliiiid

Hemma igen sedan en timme. Redigerar lite bilder från igår så att jag kan visa er hur snygg jag var (var planen!) men bilderna ser inte alls ut som jag gjorde. Jag ser ut som en mupp på alla :P
Skall strax lägga upp några ändå, i brist på annat att göra idag. Jag är bakfull och dryg, och funderar på om jag skall kubba till macken och köpa chips och cola och sedan bädda ner mig och se på random film.

Imorgon har jag lunchmöte med Lotta Valvet. Vi skall diskutera vad vi skall säga när vi under fem minuter skall presentera vad vi skall skriva uppsats om på onsdag. Urgh. Misstänker att det blir mest skitsnack och loligheter snarare än skolarbete gjort. Det brukar bli så med oss ;)

Kommande helg skall jag på födelsedagskalas på fredag och på Vogon på lördagen. Jag ser INTE fram emot söndagen. :(
Skall ha folk boende här också, så jag behöver se till att städa lite nu i veckan. Mrrr.

Anyhooooo. Huvudvärk och illamående, oh lucky day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0