No one's gonna save us now

Idag väger jag 54. Går jag ner ännu mer kommer jag att ringa doktorn och fråga vad i helsefyr det är för fel på mig. That makes sex kilo, ladies and gentlemen, och det är mer än jag tycker att man borde förlora på en månad. JAG ÄTER JU! Det är ju inte precis som att jag knaprar en morot om dagen och inte mer, jag har ätit massor av onyttig pasta och saker jag borde GÅ UPP i vikt av, så what the fuck är fel?

Jag stör mig.

Min vikt är ingen större issue för mig, men sex kilo ner på en månad, utan anledning?

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vi kan byta; Du kan få sex kilon av mig..:)
Allvarligt talat så är det ju inte speciellt bra att förlora så mycket på en månad, utan att ha ändrat matvanor eller så. Tycker det är bra att du ringer doktorn om det inte vänder snart. Ta hand om dig!

2007-05-09 @ 00:35:51
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: kribz

det är lite för många kilon på en månad låter det som. även om du inte verkar äta mycket (låter det som)så verkar du inte heller äta energifattig mat (pasta, bröd). ok om det var 2-3 kilo på en månad, det är lätt att man ligger på ca 500kcal minus per dag under en period, utan att vara medveten om det.
fortsätter det så bör du nog kolla upp det.

2007-05-09 @ 09:30:51
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: Elenaria

Ett kilo på en månad, brukar de ju ha som mål o.O
Babe, det är ju inte som att du kommer försvinna, och 54 är säkert inte en ohälsosam vikt för dig och allt blah blah men kära nån, det är en väldig viktminskning på så kort tid! Doktor = snel hest. Kanske kan ha nån idé. Man blir ju litet orolig...

2007-05-09 @ 18:36:43
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0