Mommy? Can I go out and kill tonight?

Shock Store är helt otroliga. Jag beställde mina knickers igår - idag kom de fram. Får hämta ut dem efter sexton, men då sitter jag på ett tåg så jag skall hämta dem imorgon/senare ikväll. I vilket fall som: OMG vilken service! *dansar*

Skall plocka upp saker idag. Sortera tvätt, försöka få min lägenhet att se lite roligare ut. Det är alldeles för stökigt för att det skall vara skoj, och så behöver jag som sagt var hitta min legitimation.

Provade korsetten och bh:n tillsammans ingår efter att jag fått bh:n halvklar, och egads! Snyyyyyggt! Nöjd! ^_^

De senaste dagarna har jag varit väldigt mycket på humör för Depeche Mode. Don't ask my why, men deras musik är så perfekt för mig just nu.

Så.. Klä på sig, plocka upp saker, kanske hitta passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0