Mit dir bin ich auch allein

Tio första

Första bästa kompis: Lisa
Första bil: -
Första kärlek: Någon snubbe på mitt lekis när jag var ...fyra? Ingen aning om vad han hette, men jag tror att mamma vet.
Första husdjur: Katten Emil.
Första semester: Första utlandsresan var Turkiet... Men vi har ju åkt på semester innan dess. Koster, kanske?
Första jobb: Mitt första sommarjobb var på Frukt- och gröntavdelningen på Rimi. Mitt första jobb var i bowlinghallen.
Första köpta skiva: Oj... Jag vet inte... Jag vet att jag FICK Ronny och Ragge samt Ace of Base, men inte en blekaste om vilken jag köpte först.
Första riktiga kärlek: Patrick.
Första piercing: Hål i öronen när jag var åtta eller nio. Inget annat sedan dess.
Första konsert: Opeth Fryshuset i sthlm hösten 2005.

 

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: Hm... Xider Vogon.
Senaste bilfärd:Gotland.
Senaste filmen du såg: The Brain that wouldn't Die. Eller var det Team America?
Senaste ringda telefonsamtal: Idag, vid femtiden, till Nathaniel.
Senaste bubbelbadet: Under julen på Gotland.
Senaste spelade cd: Blandskivan jag har i köket.
Senaste kyss: Uh... typ två månader sedan?
Senaste gången du grät: I tisdags.
Senaste måltiden: Limpmackor med ost och apelsinjuice.

 

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Jo, det finns ett tillfälle för allt.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Typ.
Haft ett one night stand: Ja.
Busringt till någon: Ja.

 

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat.
2. Åkt tåg.
3. Bloggat.
4. Pratat i telefon.
5. Betalat räkningar.
6. Skrivit på min uppsats.

 

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Min dator.
2. Min digitalkamera.
3. Min säng.
4. Mina böcker.
5. Min iPod.

 

Fyra personer du kan berätta allt för:

Eric, Ida, Amanda, Caroline.

 

Tre val:

Blått eller rött? Blått. Fast rött är lika snyggt. Snackar vi politik är det dock blått, utan tvekan.
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Chips, om jag får dilldipp till.

 

Två saker att göra innan du dör:

1. Öppna min lilla drömbutik.
2. Ta över världen.

 

En sak du ångrar:

Att jag sade "Sure, gotiskan låter spännande att skriva om, vi kör på det!" :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0