Like dying of hunger, like dying in pain



Min kropp är inte det minsta samarbetsvillig idag. Kläder sitter inte som jag vill, och jag hittar inte ens alla plagg jag är sugen på. MUPP MUPP MUPP. Mitt tåg går om femtio minuter, så jag får se till att börja hitta saker nu.
När jag kommer hem behöver jag börja städa lite, jag MÅSTE hitta mitt pass innan helgen annars finns ju en stor risk att jag inte kommer in på Vogon :(((
För övrigt: Om mitt pass inte finns här hemma, går det att ringa någonstans och säga åt dem att makulera det eller något? Jag vill ju inte alls att någon skall gå runt och fejka att de är mig! Eek! Panik! :(

Missnöjsamt så det förslår.
Nu skall jag i alla fall byta kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0