Levande begravd

Recept för hur man får en glad Zombie:
  • Skriv klart hennes uppsats.
  • Låt henne ta en promenad i solskenet.
  • Ge henne mat.
  • Låt henne duscha.
  • Låt henne spela lite WoW.
  • Hitta hennes fjärrkontroll så att hon kan se på film.
  • Se på film och ät chips.

Jo, nu är jag inte grinig längre. Min mage gnäller förvisso fortfarande lite och vill ha mer mat, men jag skall proppa den full med chips så kanske jag till och med går upp ett kilo igen! Jag har fortfarande inte kommit fram till om jag tycker att det är bra eller dåligt att jag har gått ner fem kilo på en månad... Jag vill skaffa en våg att ha här hemma så att jag kan kolla själv hur mycket jag pendlar. Att passa på att väga sig när man är på besök hos folk glöms ändå bara bort.

Frågan är vad för film jag skall se på. Kanske någon av mina hundra b-filmer? Eller så ser jag något som jag VET är bra. Typ Zoolander ;) Eller ...så är det dags... för Phantom of the Opera igen. Det är ett tag sedan sist och jag skulle faktiskt behöva en dos av hunkighet så att jag kanske slipper mardrömmar ikväll igen. (varför drömmer jag mardrömmar med tunga sexuella undertoner? vad betyder det? någon som är bra på drömtydning?)

Duscha gör mig till en gud. Inget är bättre för dåligt humör, INGET I say. Kramar är sjukt bra, men helst när jag är nyduschad och känner mig levande. Tro mig, det bästa man kan göra när jag är på dåligt humör är att övertala mig att duscha, sedan är jag mycket lättare att ha att göra med. Alternativ två är att låta mig gnälla lite, och sedan smidigt byta ämne. Jag är djävligt enkel att få att byta spår, och att föra konversationen åt ett håll som gör mig glad är bara bra shit!

Inte säkert att Lotta skall gå på Vogon nästa helg. Får se vad det innebär för min del. Jag vill gå i vilket fall, men jag tänker lite på boende och så... Dang att inte Simon skall gå! Taxi hem till mig efter Vogon hade varit guld värt. This will need some thinking of.

(och fatta att jag är KLAR MED UPPSATSEN. på en dag. på typ fyra timmar.)
(egads vad jag är nyfiken på vad jag får för betyg på den ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0