It's my headache and I'll cry if I want to

Några smärre nackdelar:
  • Lilla Gumman fungerar fortfarande inte som hon skall, trots timmar av rengöring under gårdagen. Oh darnit. Jag skall ALDRIG MER dricka något i närheten av en dator igen! Nu är planen att köpa en ny knappsats. Hrrrr. Onödiga och dumma utgifter som dyker upp bara sådär.
  • Jag har inte en djävla blekaste vad jag skall skriva om, alltså kommer jag att skriva något flummigt och få UK i den här uppsatsen. Urrrglgh. Zombie vill inte skriva uppsats!
  • Mitt p-piller har gjort mig lite illamående idag också. :(
  • JAG MÅSTE SKRIVA MIN UPPSATS I WORDPAD. Kan lika gärna skriva den i anteckningar, det kommer att se lika illa ut :(((

That's it for now, nu skall jag bläddra runt i typ trehundrafemtiofem skolböcker (eller, uh, femton kanske) och leta efter spännande åsikter jag kan låtsas är mina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0