I'm happy with my monster, and here is where I'll stay

Fyrtio minuter från lvl 60, och i eftermiddags var jag 58! Oh, snabb levling i Outlands? So far, so good, iaf. Mycket bra equip som quest rewards också, yay! Dingar utan problem imorgon - då blir det dags för epic mount! LEVEL SEXTIO GAWDDAMMIT, det är ju helt otroligt högt! Jag är glad ^_^

Would you like to see our personal cemetary?

Jag måste diska oftare. Jag hatar att jag är så dålig på att få disken gjord i tid. Det gör mig illamående. Jag är allvarlig, jag mår skitilla just nu. Dålig Zombie :(
Huvudvärk. Sova. Mrrrr...

I alla fall. Screenshotar Vinter när jag dingat henne 60 så får ni se :)
Förvisso har jag helt ny equip nu, men ändå... Orka visa precis ALL equip :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0