I'm gonna wear your intestines for garters!

Mrrr, jag har ätit fläskfilé med pommes frites och bearnaisesås och nu är jag nog mitt vanliga chubbylicious jag igen! Sweet. Nu skall jag duscha, och sedan skall jag spela lite WoW tror jag.

Jag ÄLSKAR min säng. Den är bäst i världen och den är alltid lika bekväm att ligga i. Oavsett när på dagen så kan man krypa ihop i huvudänden bland alla kuddar och stormtrivas och lyssna på musik och sova lite eller se på film. Det är det enda jag behöver här i världen: Min säng och min dator. Uh, i grova tag, alltså, man behöver ju en del andra saker också. Böcker är ju trevligt, till exempel.

Jag har kommit på varför komplimanger gör mig sur och obevkäm med folk! Satt och chattade med Greg tidigare, varpå jag så vackert kläckte att jag stör mig på folk som bara vill ha mig för mitt yttre och inte mitt inre. (det är inte ens ett särskilt åtråvärt yttre, dumskallar) Så, när de komplimenterar mitt utseende är det uppenbarligen DET som tilltalar dem, och inte min trevliga personlighet.
Det finns dock undantag! Fast typ alla undantag är vänner och bekanta som faktiskt verkar uppskatta mig som person också, de får lov att säga att de tycker att jag är söt eller whatnot.
Så ligger det till.

Nu skall jag klä av mig och ställa mig i duschen och smälta bort ett tag. Funderar på att kanske se på lite film istället för att spela ikväll, men jag måste i vilket fall som helst ändå in en snabbis och fixa lite på AH. Jag har ju som sagt var hundra filmer jag har köpt, kunde vara bra att börja se dem snart...

Skall även filosofera över om jag kan göra om min shapehuggerdress på något sätt, så att den sitter mer som jag vill. Typ sätta bredare axelband på den, kanske skulle fungera. Jag får fundera och sedan hitta någon som kan låna mig sin symaskin i några minuter så kan jag fixa. Jag har ju mängder av lack i källaren :) (which reminds me: sy klart den röda lackpennkjolen också!)

Kommentarer
Postat av: Sverrenicole

Great .Now i can say thank you!

2009-09-17 @ 11:14:21
URL: http://sverrenicole.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0