Hey hey hey, creepy crawler, what's wrong with you now - you look a little smaller

Jag måste åka till Lund och köpa åkkort innan jag åker till Helsingborg. Biljett till Lund: 24:-, biljett till Helsingborg: 74:-. Inte så svårt val, faktiskt :P Fast får se, hinner jag inte får jag offra en femtiolapp... Jag har ju mina pantkassar att leva på resten av månaden.

Det är 25 grader ute men jag fryser i min lägenhet. Shorts är dåligt plagg idag, alltså. Skall slåss lite med min garderob, se ifall jag kan hitta något som är tillräckligt varmt för att jag skall slippa frysa, men som är tillräckligt svalt för att jag skall slippa dö av värmeslag om jag råkar gå ut.

För tillfället är jag lite opepp på bloggen. Det blir alltid så efter lite paus. Och som sagt: Det är inget som TVINGAR mig att blogga varje dag. Kanske pausar jag lite, kanske gör jag det inte. Jag vet inte. Vi får se. Jag måste bara komma in i det hela igen, typ.

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Men. Tid är pengar.
;)

2007-05-14 @ 17:40:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0