Greetings and salutations!

Jag har återvänt! Eller något åt det hållet. Jag är ensam, iaf.
Skall pula lite med min uppsats så får vi se vad kvällen bär med sig. Måste ringa mamma och säga "hej och hå på mors dag!" också. Hrmp. Får skaffa en trevlig present åt henne tills hon kommer hit :)

Insane Clown Posse i högtalarna och jag äter godis. Hej söndag. Hade det inte varit för uppsatsen som ligger och gnager på mina hälsenor hade idag varit en riktigt bra dag. Det är en bra dag ÄNDÅ, men... uppsatsen... Suck.
Ohwell, skall klä på mig och skriva lite, så får vi se hur det går.


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

ÅH! Den där snutten där nere, jag älskar den. Sist jag såg den på din sida garvade jag röven av mig & tittade på den hela dagen ju.. Men vad är det som är så kul egentligen??? Varför skrattar jag?

2007-05-27 @ 18:32:45
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombie

Den är bara så sjukt charmig :D
Det är egentligen en längre reklamsnutt för något Nintendospel typ... Men gifen är roligare :D

2007-05-27 @ 18:41:59
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0