Eat lead and die

Störst missnöje evah.
Posten har tappat bort mitt paket. Ni vet, paketet som kom fram igår. Jag hamnade hos den enda kassörskan i världen som skulle låta mig hämta ut det utan leg, och så fanns pakethelvetet inte ens.

Jag skall äta lite, sedan skall jag vända upp och ner på lägenheten. Hittar jag inte mitt pass kommer jag förmodligen att börja gråta, för såpass mycket som Murphy hatar/älskar mig kommer det att innebära att de kommer att vägra mig tillträde på Vogon på lördag. Utan leg kan jag lika gärna stanna hemma och sova eller något.

Inte på det minsta bra humör just nu. Hungrig, grinig, frusen. Det är Zombie i ett nötskal.
(djävla överreklamerade p-piller, de tar ju inte alls bort pms :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0