Doch, was soll der Teufel im Paradies?

Jag blir helt gråtfärdig av allt det här.
Jag har ju fått låna ett nytt tangentbord men det andra aktiverar sig själv hela tiden och vill skriva egna ord. Så hälften av tiden går åt till att redigera och ta bort alla skumma tecken min laptop klämmer in i vad jag skriver.

Jag är hungrig och ser helt spöke ut. Jag behöver äta något, jag orkar knappt gå i trappor. Jag tynar bort och krymper. Men äta motiverar mig inte, jag har inte alls lust att försöka tillaga något alls. Jag vill bara sova. Sova eller spela datorspel eller vad som helst.

Jag är ingen rolig Zombie idag, jag är alldeles för mycket zombie. Världen slukar mig levande och jag orkar inte ens försöka streta emot.
Har i alla fall fått lite över en sida skriven på min uppsats nu. One down, four to go. Fortsätter jag få ut en sida i timmen är jag lugnt klar innan kvällen, även vad gäller redigerandet och sådant. Funderar på att maila in den redan ikväll då, och skita i att gå på lektionen imorgon. Jag behöver få sova ut och känna mig pigg och trevlig när jag vaknar, istället för att vakna skakande och i förskräckelse.

Min nacke värker fortfarande. Gnällig idag, jag? Du inbillar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0