Do you know that bad girls go to hell?

Kort dag för bloggande idag. Skall duscha, äta, klä på mig och åka tillbaka till Helsingborg. Ikväll blir det PotC. Jag har låga förväntningar på den. Förhoppningsvis är det en bra film, men är den inte bättre än tvåan så är den LEJM.

Jag uppdaterar er på detaljer imorgon.
IMORGON skall jag för övrigt läsa tråkiga uppsatser. Typ fem. Typ på tjugo-tjugofem sidor vardera. Och så skall jag skaffa mig åsikter som jag sedan skall framföra på fredag. Screw you guys, I'm going home! Förvisso är skolan över sedan. I sommar blir det distanskurserna, i höst vet jag ännu inte vad jag kom in på och inte.

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Positiva saker - "Satan has given me prominent cheekbones." och "The presence of his pants prove there IS a God."
YouTube och random del av Samson vs. the Vampire Women gör kvällen glad. Prova du med! *flin*
*krama*

2007-05-30 @ 19:08:02
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0