Bright light, bright light!

Lyckats skriva en och en halv sida på uppsatsen. Skall alldeles strax knalla till Coop och köpa lite läsk och godis och saker jag behöver också. Läsken och godiset är för att hålla mig vaken så att jag kan skriva klart :P
Har betalat räkningarna, dosan fick dock frispel när jag ville betala skorna så jag får fixa en ny dosa på måndag och betala skorna sedan. Mupp mupp mupp. Ohwell, de beställer kläder från sin leverantör på måndagar, så jag hade ändå inte hunnit få skorna snabbt eftersom pengarna inte kommer in rightaway. Det tar lika lång tid ändå, så.

Jag mår illa. Dumma jag som inte äter. Får se ifall jag kanske köper en pizza eller något på väg från affären. Eller, oh, frukt! Frukt vore fruktansvärt gott (no pun intended) och friskt och trevligt och wheee. Massa äpplen och apelsinjuice eller något :) Mrrr. Jag får glida runt på fruktavdelningen och fundera :)

Huvudet försöker övertala resten av kroppen att sängen är nästa steg i planen; hjärnan och överjaget försöker febrilt hålla alla små impulser i styr. Det är ren anarki i min kropp, men detet har inte så mycket annat val än att underkasta sig överjaget. Detet vill ju samma som överjaget vill, så idag får de samarbeta som snälla små spöken. Så det så.

Huvudvärk i antågande. Dags för promenad till Coop. Frisk luft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0