Black as midnight, black as pitch, blacker than the foulest witch

Dingat 61 och kört Ephrael genom WC. Jag avskyr WC. Kasst upplägg och man springer lätt vilse. I alla fall jag, jag är bäst på att gå vilse.

Idag är jag vilse i mig själv.

Jag är hungrig, men orkar inte gå till affären. Orkar inte laga mat. Orkar inte bry mig. Det går över, jag är säkert normal igen imorgon. Man kan faktiskt klara sig utan mat ett par dagar.
Det hade varit gått att få äta lite, dock. Jaja.

Jag vill sova mig pigg och glad igen. Jag har ingen alls lust att skriva uppsats, men det MÅSTE göras. Måste nog äta också förvisso, om jag skall orka plugga och skriva något idag. Allt hänger ihop, men det är stor brist på motivation hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Schlyter

bara 61? apela mer. vi vill ha med dig på de redigt tuffa sakerna.

2007-05-22 @ 19:36:26
Postat av: Zombie

Behöver skriva klart en uppsats den här veckan också. Sedan skall jag anstränga mig och spela upp den sista biten...

2007-05-22 @ 21:41:04
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0