Bits of skin

Fulare än såhär har jag aldrig varit. Mina ögon är så små, så små. Ni anar inte. Hela ansiktet har svullnat, och jag har en huvudvärk som hotar att ta livet av min inom kort. Lotta och jag sköt upp lunchandet till imorgon, hon var i samma läge hon. Heh. Bra att vi gåter sönder vår uppsats...

Behöver äta, men jag kan banne mig inte gå ut såhär. Får vänta tills svullnaden gått ner, jag ser så vedervärdig ut. Jag får äta upp det äckliga brödet jag har hemma.

Byggarbetare på taket väsnas och bullrar och mitt huvud gråter blod varje gång. Om det bara hade varit tyst ute, vad vackert allt hade kunnat vara.

Drömmarna var många, stressade och suddiga. Våld, jakter, flygturer, monster och mer våld. Drömde och Patrick, till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0