Because I'm evil

Ikväll skall jag göra mig en omelett. Alltså skall jag gå till affären och köpa ägg nu. Och sedan skall jag äta. Äta är bra. Den senaste veckan har jag levt på bröd, i stort sett, med några få undantag då jag istället fick i mig pizza eller hamburgare. I morse vägde jag 54 kg. But that ain't bad, people!

Poppar Combichrist, filosoferar om vackrare stunder. Lotta blev busy efter skolan imorgon, jag vill ju fika! Darnit. Får se ifall jag patetfikar med mig själv, eller om jag åker hem och dör framför datorn istället. Kanske kan jag köpa med mig en bakelse hem, och sitta på min balkong och äta den om det är fint väder... Mm... Vi får se.

Nu skall jag orka laga mat. Det innebär att jag måste diska i alla fall stekpannan, och den är typ längst ner i diskberget. Jag kanske borde diska imorgon? Diska och städa.
På lördag blir det skapande av rollspelskaraktär. DnD, jag skall vara krigare. Slå ihjäl saker! Stampa stampa! Yay! Det blir min fjärde eller femte krigare. Jag har bara spelat krigare; I only do warriors. Men, men, men, det är ju så fasligt kul att göra grym skada! :)

Kvinnlig rollspelsgrupp med kvinnlig spelledare. Skall bli intressant, jag är så van vid nördiga killar och tafatta män ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas Morian

"Kvinnlig rollspelsgrupp med kvinnlig spelledare."
Intressant. Brukar ni har kvinnliga karaktärer också, eller varierar ni er? Själv spelar jag mest CoC och har haft såväl manliga som kvinnliga karaktärer.

2007-05-31 @ 18:47:41
URL: http://promemorian.blogspot.com
Postat av: Zombie

Jag brukar spela kvinnliga karaktärer. Det känns mer naturligt, typ. Har en manlig karaktär, men han är inte lika rolig... Jag gillar mina små kvinnor :) Får se vad de andra tänker spela :)

2007-05-31 @ 22:49:17
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Levi

Dorf warr såklart!

2007-06-01 @ 00:05:03
Postat av: Zombie

Naaaj! Jag tänkte en sådan där stentyp, vad de nu heter...

2007-06-01 @ 00:48:18
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Anonym

ahh desert rumbler!

2007-06-01 @ 02:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0