All the other kids are doing it

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 12.2

Din ålder borde vara 22.5 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.
 
Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Är du fortfarande singel så oroa dig inte, gå ut på krogen och försök hitta någon.
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Är du inte redan sambo är det kanske dags att börja fundera på det iallafall.

Kommentarer
Postat av: juantastic

muahaha! vuxenpoäng owns.
själv blev jag 17. inte illa pinkat alls.

2007-05-10 @ 20:57:48
Postat av: Ida

Din vuxenpoäng är: 18.1

Din ålder borde vara 33.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Av ren protest avslöjar jag inte min ålder. Jag känner mig inte så gammal :(

2007-05-10 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0