A graveyard smash

Mupp mupp mupp. Jag kan för höge farao inte skriva min uppsats i WordPad. Jonas skickar Office till mig, och vill det inte heller fungera får jag låna ett tangentbord till laptopen av Nathaniel, men ÄNDÅ. Jag ville ju bli klar tidigt, hade jag inte varit så djävla klumpig hade jag kunnat skriva det här igår och allt hade varit frid och fröjd och URSCH.
Jag behöver skaffa en sådan där spillsäker mugg med lock och sugrör att ha vid datorn. Alla dessa glas och läskflaskor som står uppallade runt min datorskärm börjar te sig hotfulla, och jag vetefan vad för elektroniska saker det är som blir förstörda nästa gång.

Jag är bäst i världen på att ha sönder elektronik. Jag har haft tre mp3-spelare so far. Jag har haft sex eller sju mobiltelefoner på sex år. Jag har haft ett antal cd-freestyles. En del saker går sönder för att jag tappar dem, andra går sönder för att jag får vatten/läsk på dem, andra för att de självdör i min väna närvaro. Jag är inte byggd för elektronik och skulle vara en väldigt dålig android. Jag skulle förmodligen rosta så fort jag tog mitt första andetag, exakt SÅ charmig är jag i kontakt med elektronik.

Irriterad. Jag vill fortfarande bara sitta på en filt på gräsmattan utanför (det luktar ju blommor, solsken och nyklippt gräs gawddammit!) men istället måste jag bläddra i mina femton böcker för att försöka hitta information om subjektsformer, betydelsen av smileys i internetsammanhang och varför att ibland uttalas [å].

MORR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0