A dark angel leads me to evil far beyond the grave

Dagens tidiga typo: Vintern - vinternet. Det var lite gulligt.

Drömde att jag pluggade med Amanda/Lotta/någon i Japan, vi var i en affär och skulle kolla runt lite och jag hittade en perfekt BH till nästa Vogon. Den var svart och glittrig och full av dun! Innan dess hade vi först råkat frigöra en asläskig mecha-demon-staty-gud i en grotta, men efter att ha försökt döda oss ett par gånger visade det sig plötsligt att han var snäll, och så gick vi på cheerleader-tävling i matsalen istället. Där var Annika Marklund med, och när hon körde sitt balettinsipirerade solonummer satt det några jättetaskiga amerikanska bimbos i publiken och skrattade åt henne, så jag gick och skällde ut dem efter noter för jag blev så sur. Sedan var jag så försenad till lektionen att jag gick hem till pappa och Fredrik och vår lekstuga där jag bodde, och då var Eric där! Han hade tyckt att jag verkat så deppig, så han hade bestämt sig för att komma på besök. Jag blev jätteglad och bäddade åt honom på en madrass på golvet. Sedan vaknade jag.

Och här är jag nu! Naken, nyvaken och alldeles lagom ocharmig. Skall rota fram lite kläder (jag funderar på klänning) och sedan dra mig in mot Lund för ett trevligt lunchmöte med Lotta! Thailändsk mat ftw!

Kommentarer
Postat av: Annika Marklund

Jag tänker tolka det här som att jag är din drömtjej.

2007-05-10 @ 01:50:22
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0