Zombie jamboree

Jag är lvl 42 i WoW. Jag och Formido (Pravus) superquestade i fyra-fem timmar. Efter ett tag sade vi precis samma saker i mun på varandra, det var freaky och jag loggade ut för att bespara min stackars hjärna den mystiska påfrestningen. Lvl 42 är för övrigt mitt rekord, yay, go me!

Såg typ 14 episodes Record of Lodoss War. Riktigt bra serie, bortsett från att de i serie två rörde till hela handlingen och var allmänt skitskumma. Wut? Två karaktärer som är med i typ fyra avsnitt av första serien är helt plötsligt totala främlingar med ny ögonfärg i andra serien... Hrm... Det stör mig.

Mitt hår är ljusorange. Skall imorgon överlägga huruvida jag skall bleka det igen eller inte innan jag färgar det blont. Vi får se. Jag ser ut som en morot.

Sova nu, klockan är fyra fast den är tre och jag hatar sommartid och vintertid för jag blir alltid lika förvirrad.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0