Zombie eat brain, yes?

Vad trött jag är! Jag skulle lätt kunna somna nu, nemas problemas. Skall försöka äta lite, sedan skriva klart det dumma skolarbetet och sedan spela WoW. Jag spelade liiite WoW förut, lvlade så jag är 41 nu. Om jag inte skall leka med Viktor imorgon kan jag levla igen då tror jag, ikväll skall jag i säng vid elva-tolv eftersom jag har skola imorgon. Känns helt lame att ha missat skolan i en vecka, men jag kan ju faktiskt inte åka in och sitta på föreläsningar när jag knappt kan sitta och när jag bara hostar.

Jag hoppas att jag SKALL leka med Viktor imorgon. Det hade varit kul. Sitta hemma och uggla gör mig sällskapssjuk. Och på fredag skall jag shoppa med Caroline! Mrrr, studiebidrag. Inte köpa för mycket, jag skall ha råd att bjuda mina gäster på tårta, men ändå något. Någon tröja, någon kjol, eller vad som helst. Kanske shoppa för tusen spänn, det är inte farligt mycket och då får jag ändå med mig något kul hem :)

Äta, var det ja. Inte sova, inte än. Inte spela heller, för jag måste bli klar med det astrista arbetet. Mrrr. Mat.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Gästerna får väl för fan köpa tårta till DIG, du ska ju få saker då du fyller år, inte ge.. ;p För visst var det fylla år du gjorde snart? =)

2007-03-21 @ 08:28:23
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Jajjamensan, jag blir hela 23 på tisdag! Värsta tanterierna, hoho.

2007-03-21 @ 11:56:31
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0