You're so square - baby, I don't care

Dags att sortera tvätt. Bleurgh. Jag tror att jag skall räkna på att jag kommer att hinna fyra maskiner, plus kanske en med undies ifall jag inte kör dem tillsammans med resten av kläderna. Kan jag få fyra högar med allt det viktigaste så är det bra, så får jag försöka boka en ny tid tidigt nästa vecka så att jag kan ta resten.

Upptäckte att översättningen inte skall vara klar förrän nästa onsdag! Då kan jag i lugn och ro ägna mig åt bisatser och WoW, helt enkelt, och börja med översättningen på lördag/söndag. Jag har listan med bisatser framför mig. Ack och ve! Förhoppningsvis är de flesta bisatserna som kommer på provet typ relativsatser eller attsatser, sådana kan jag ;) Satsadverbialsbisatser och övriga subjunktionsinledda bisatser är däremot inte riktigt min kopp té.

Det är fruktansvärt varmt i mitt hem idag. Ute är det arton grader, här inne är det säkert femtio. Skall ta en lång dusch sedan när jag har maskinerna igång. Och så är det Top Model ikväll :)

Det blir plugga med Lotta imorgon. Sedan skall vi, enligt hennes utsago, köpa oss något fint eftersom vi förtjänar det. Lät som en bra idé, tyckte jag :) Jag har inget emot att treata migsjälv liksom :)
Behöver dock pengar tills på måndag, måste be pappa att fixa. Jag skall ju till gynekologen och det kostar typ tvåflundra kronor, vilket jag nog inte alls har faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Johan

Du har pengar till att "köpa något fint" men inte 200 kronor till gynekologen.

2007-03-16 @ 09:29:46
Postat av: Zombielicious

Tja, det roliga jag köpte var mat och ett par strumpor :P

2007-03-16 @ 10:05:48
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0