Triggerhappy

lvl 43, nu skall jag pausa och sova. WoW är kul igen! Och jag har köpt epixx! Jag har en asdyr epic-robe som jag köpte för 100g. Då hade jag 8g kvar, nu har jag 28g. Det går ändå ganska snabbt att tjäna pengar i WoW :)

Mamma lät skeptisk när jag sade att jag färgat håret. Nåväl. Det är mitt hår och det var ju såhär det var tänkt att jag skulle se ut! (det är visserligen lite rödblont på sina ställen eftersom håret var orange först, men ändå ;)) Jag känner mig ...normal... Får se hur länge jag orkar se ut såhär ;) Väldigt vuxet av mig.

JAG FYLLER ÅR PÅ TISDAG! Kom ihåg att säga grattis då! Eftersom jag har +/- 70 läsare om dagen borde jag alltså kunna få 70 grattiskommentarer på tisdag ;)
Make my day, liksom :)

Godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0