This is my rifle, this is my gun. This is for killing, this is for fun.



De här jeansen har jag haft i tio år. De är dödsbekväma och helt underbara, men det är inte så många ställen på dem där det inte är hål numera. Synd, jag hade gärna knatat till skolan i dem, men nu är de liiiite för trasiga.
Et voila, Zombierumpa i lila Zombiehall! Det ni! Stökigt badrum i bakgrunden också...

Se det som ett dagens outfit-foto:
Leopardlinne i mesh, 25:- Åhléns
Förkläde med pepparkaksfigurer, ??:- IKEA barnavdelningen
Utsvängda jeans med påmålat mönster vid bensluten, 600:- JC
Handduk i bakfickan, random random.

Kommentarer
Postat av: daniel

jag skulle då reagera :P

2007-03-11 @ 23:29:18
Postat av: daniel

jag skulle då reagera :P

2007-03-11 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0