They will cut my head

Muajiwhe och Gothgirl barmhärtade sig över mig och hjälpte mig ut i Dushwallow Marsh. Nu har jag tusen knepiga och trista magequests att göra, men jag har dingat 36 så jag är glad ändå!

Min nya outfit är ganska revealing. Tar jag av guildtabarden så, eh, är det värre:



Lite lol. Ser ut som att jag knallar runt i overknees ;)

Är på gott humör igen i alla fall! Nu skall jag gå till sängs, för jag har lite huvudvärk och jag är trött, och imorgon skall vi dödsplugga grammatik är det tänkt. Håhå jaja. Måste även räkna ut hur mycket mina räkningar går på den här månaden så att jag hinner få pengar tills måndag, annars har jag inte råd med läkarbesöket :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0