The girls wanna be with the girls

Jag mår illa. Jag är yr, känner mig kräkig och är alldeles för varm. Feber? Jag vet inte. Men något skit är det, och jag har banne mig inte alls tid med det här just nu. Sluta sjuka! >_<

Jag har fått små yrselattacker sedan i lördags. Inte ens en sekund långa, men tillräckligt för att jag skall känna det som att jag nästan svimmat.
Jag skall ta en dusch nu, förhoppningsvis är det bättre sedan. Men jag tror inte det, för jag har duschat flertalet gånger och jag mår fortfarande dåligt.

Sedan skall jag maila Dantax och frågar hur man hittar externkanalerna på min tv, för jag vill se på film från datorn via tv:n.

Funderar på att bädda ner mig och se lite Frasier. Eller spela WoW. Det blir nog sistnämda... Men först av allt blir det en lång, varm och välbehövlig dusch. OM jag bestämmer mig för att se på Frasier skall jag fixa snörning i ryggen på mitt leopardfodral också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0