The front gates of Hell

Jag drömde tusen konstiga saker. Orkar inte försöka reda ut samt skriva ner allt, faktiskt, så ni får nöja er med det lilla brottsstycket att Misfits skulle spela. Anja sade det till mig, "Jag skall gå och se mitt favoritband", men sedan när jag efter lite tänketid frågade om jag fick gå med sade hon "Nej, vi skippar det, det kommer fler tillfällen" och jag kände mig helt nedslagen. Även fast det var fel medlemmar som skulle spela hade det ju varit fint att se dem...

Halsen är bättre idag, tror jag. Det känns faktiskt så... Nu skall jag iaf klä på mig, öppna balkongdörren och sedan städa loss som en toka! Får se vad som händer i helgen... Får se vad som händer under dagen, också; skall jag inte in på stan med Caroline måste jag knalla till banken innan typ två-tre och ta ut pengar så att jag har något att köpa mat för i helgen.

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Vet du fler som ska läsa kursen i sommar? Ett av tipsen läraren ger är att bilda en studiegrupp om man befinner sig på hyfsat nära avstånd från varandra. Kanske något?

2007-03-23 @ 13:51:44
URL: http://elinleticias.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Jag har en polare i Helsingborg som skall läsa kursen också, tror jag. Får se bara om jag skall spendera hela sommaren på Gotland, eller hur jag gör. Annars vore det ytterst trevligt! :)

2007-03-23 @ 14:23:23
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0