The dreams in which I'm dying are the best I've ever had

Jag har duschat. Duscha är bra. Min hals vill döda mig, jag funderar på att strypa den. Idle hands, idle hands.

Skall leta rätt på lite kläder. Och sedan skall jag fixa något att äta. Något. Vad som helst, typ. Bara det går att tugga på. Och som gör mig mätt. Jag tänkte bröd. Och typ ost. Och så youghurt eller nyponsoppa eller något sådant. Sådana där saker som lägger sig i magen och får magen att tänka "egads, jag har fått besök!" och slänger fram gevaliakokaren OCH ARGH JAG ORKAR INTE TÄNKA. Strunta i vad jag skriver idag, min hjärna är hos grannen på téparty och jag lovar er att det här inte är feberyrsel. Jag är verkligen bara uttråkad, trött på att vara sjuk och lite stressad och hungrig. Pwomise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0