That old Haunted Cathouse

eyecandy
Om nu män skall envisas med att sminka sig kan de väl i alla fall se ut som Bela Lugosi? Han är ju tuff! Jag föredrar visserligen Boris Karloff framför Lugosi; Karloff är -som namnet antyder!- en riktig karlakarl! :)


Bela är söt han också :)
video
En låt jag helt och hållet hade glömt att jag någonsin hade hört dök plötsligt upp i min playlist, och så stannade hela världen upp i några minuter och jag fastnade totalt. Enligt last.fm lyssnade jag på den typ fem gånger på en halvtimme. Oj. I vilket fall som så är den urgullig, riktigt poppig och vääääldigt åttiotal. Dock BRA åttiotal, så fear not brave readers! *klick-pip*



Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0