Son of the Sun

Uh, blogg.se hade ändrat mitt lösenord. Charmigt.
Det blir inga updates idag, jag är fetirriterad för att bloggen ser så hemsk ut (och jajaja, jag är snålbloggare så jag har inte lov att klaga blahblahblah) så läs på den engelska eller glo i arkivet eller vad som helst.

Skall ut och äta med Caroline och Magnus ikväll.
Skall nog vara hemma från skolan imorgon, men måste hämta ut min omtenta eftersom jag missat att den fanns att hämta sedan i torsdags : / Imorgon blir det alltså omtenta som gäller, och sedan blir det råplugg inför fredagens tenta.

Vill spela WoW, men skolan går alltid före.


MSN strular - Ida, vi får prata imorgon eller så, så skall jag sparka som fan på datorn tills dess! *kramar om* Jag är jätteledsen för din katt, gumman. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack älskling. Jag kommer vara hemma från jobbet imorgon, ska till läkaren i Slite och sedan.. ska vi ha begravning för Shai. Jag berättar mer imorgon.

Älskar dig!

2007-03-04 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0