Something is standing in between me and my sanity

Det här vädret får mig helt allvarligt att känna mig som en överenergisk femåring! Det är varmt, det blåser som fan men det är verkligen ljumma vindar, solen leker på mitt golv och jag springer runt i jeans och utan långkalsonger! Det är ljust och fint och varmt och skönt och jag älskar det! :D

Skall äta lite, och sedan börja färga håret. Tänkte nog se Record of Lodoss War idag, jag har ju hela serien. Och kanske spela lite WoW.

För övrigt:
Ghost Rider var INTE en bra film. Vi garvade filmen igenom, men inte på grund av bra anledningar ;)
Jag rekommenderar den verkligen inte, haha. Men sure, se den om ni vill lol:a lite åt en film som hade kunnat vara något den inte är. (timmeslånga diskussioner efteråt om hur man HADE kunnat göra för att få filmen bra :p)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Vi behöver alla våra gay eskimooos. Förutom att de inte finns på riktigt, då.
http://www.youtube.com/watch?v=CPcYrmMNRCg
Låter som du haft en härlig dag du med, jag gjorde en "Tokyo street fashion meets Ellie's wardrobe and style and some goth" och shoppade loss på, eh, tja, strumpor och ett linne ^,^ men gladare blev jag! Bilder to come...
Ha en bra kväll, också :3

2007-03-24 @ 20:15:45
Postat av: Elenaria

Och, iih, sötaste sättet att lära sig japanska på nånsin!
http://lrnj.com/
Saaaauceeeeeeer!!!

2007-03-24 @ 21:24:26
Postat av: Zombielicious

Haha, awww :D Kewt x2
Yay! Pixxors! Min kamera är fortfarande borta men jag får en ny när jag kommer till Gotland...

2007-03-25 @ 14:21:28
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0