Slaughter

Förtränger alla tankar som vill locka mig i säng, istället skall jag leta rätt på en varm och skön outfit och sedan skall jag försöka hinna med tåget som går om en timme. Skriva klart hemtentan, och sedan köpa skärp och åka hem. Imorgon börjar jag råplugga till fredagens tenta, men jag misstänker att jag kommer att få UK. Nåväl. Hoppas kan man ju alltid, tentan kanske är busenkel? :P

Idag blir min väska ÄNNU tyngre än igår, för idag skall jag ta med mig en bok jag köpte igår (Gunlög Josefsson - Ord) samt SAOL. Någongång under dagen kommer jag förmodligen att ringa Lotta och gråta också :P

Inte så mycket bloggande under dagen idag, alltså. Mer framåt kvällen, om jag inte dör eller har klätt ut mig till Batman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0