She wants to smile with your smile

Väldigt WoW-baserad dröm. Har inte sovit så bra inatt, jag känner mig ganska stenad nu. Inte stenad som påtänd och drogad, utan stenad som AJ NÅGON HAR KASTAT STENBLOCK PÅ MIG. Liksom.

Klockan ringde, jag satte mig upp och började rabbla bisatser och reglerna för dem. Lite koll har jag nog. Undrar dock om det räcker? (enligt Lotta gör det nog inte alls det. :/) Nåväl. Jag kommer att gå dit, skriva allt jag kan på tentan, och sedan får det gå som det går. Herregud, det är ju knappast SÅ mycket pinsammare att skriva om tentan en fjärde gång som en tredje gång. Får då se till att skriva ut alla de handouts som andra gruppen har haft, bara jag kan lista ut hur fasen man laddar sitt utskriftskonto...

Lite huvudvärk, halsen krånglar och näsan rinner. Oh, vad jag älskar att vara förkyld! Jag kommer att sitta som en snörvlande dåre under hela tentan. Och jääj, vi skall vara i den sal jag tycker minst om. Spelar väl ingen större roll SÅ, men jag hade mycket hellre varit i Eden än i Matematik.
Får köpa ett ton halstabletter på vägen dit.

Hoppas att jag har fått in lite pengar idag så att jag kan köpa mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0