She acts just like a nurse with all the other guys

Nyvaken. Drömmen är bortflugen, jag känner mig helt zombieifierad. Ohwell. På med lite kläder och sedan skall jag städa. Städa städa städa.

Först kolla posten i Azeroth. Jag tycker om att se om jag har tjänat pengar eller inte :)

En bra idé är nog att börja sortera tvätt i tid idag. Måste gå bort till macken och hämta ett paket också, räkningarna skall betalas illa kvickt! (så vet jag hur mycket pengar jag har råd att köpa tårta för) Jag skall göra en grön tårta och en blå tårta och jag vill ha tag på vit marsipan så att jag kan göra små döskallar att lägga på. Var köper man vit marsipan? De hade något sådant på Panduro, men det var nästan ett kilo och så mycket är bara onödigt att köpa, tro mig...

Kommentarer
Postat av: anna wintour

wow vilka snygga bilder är det du på bilderna. vad jobbar du med modell?
vilken hållning jag ser direkt på kroppspråket att du bär upp din kropp med stolthet många är så osäkra tycker jag och de lyser igenom och gör dem till torra tråkiga en i mängden

2007-03-29 @ 10:42:24
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Oj, tack så mycket :D
Nej, jag är inte modell, jag brukar bara leka med min kamera när jag har tråkigt :) (just nu har jag dock ingen kamera, men det ordnar sig nästa vecka)
Oh, jag har fått komplimanger för min hållning förut också :) Tack tack :D

2007-03-29 @ 11:08:35
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0