Now I'm dead you see, I'm just a lonely zombie

Mrrr, jag blir alltid så förtjust av att lyssna på The Lunacy of Lonely Mr. Cadaver. Zombielåtar är mitt shit :)
Imorgon vill jag levla och göra läxan. Och prata med Greg. Fan. Jag skall göra läxan först så får jag fördela tiden mellan de andra två aktiviteterna sedan... Jag vill att varje dag skall vara tre dagar :)

Borsta tänderna. Försöka att inte andas för mycket - min hals rosslar och jag orkar inte hosta mer. Inte mer nu. Pretty please? With zombies on top?

Min carbonara förut blev inte bra. Missnöje! Jag hade i för mycket vitlök. Jag ville bli frisk, istället blev min mat äcklig. Surligheter.

Min mage gör ont av allt hostande. Oh, det hade varit sweet om jag fått magmuskler av detta, men ICKE SA NICKE för sådan tur har man ju aldrig.

Well, Zzzombie skall zzzova nu. Godnatt!
(och jag måste fucking djävla beställa biljetter!! sluta maska nu, dumzombie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0