Nothing fades away

Mupp mupp mupp missnöje EURGHBLÄRGH!

Typ.

Jag är väl i stort sett klar. Lotta skall ringa mig om en stund och låta mig gnälla lite. Det är bra. Vänner man får lov att gnälla för är bra vänner :)

Och sedan skall jag in till Lund, lämna dumtentan och typ köpa nytt åkkort eftersom mitt är slut imorgon. Övermorgon. Any-morgon.

Mensvärk ger mer missnöje.
Funderar på om jag hinner laga mat och så innan jag skall in - det borde jag ju hinna. Tåg går om 1h45min, det borde ju inte ta mer än 45 min att laga och äta mat. Kanske. Får se hur jag gör, annars äter jag när jag kommer hem igen. Mmmat.

Ikväll är det Top Model. Och så skall jag plugga språksociologi och spela WoW. Immer immer immer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0