Never gonna get me

Uh, blogg.se har byggt om. Det är fult och knas.

Idag är jag bakis, och det stör jag mig på iochmed att jag faktiskt inte alls drack mycket igår. Däremot dansade jag mycket, i ett par skor med tretton centimeter klack och en korsett som skar in i bröstkorgen på mig. Jag fick komplimanger från alla håll och kanter, hade plötsligt fyra snubbar som raggade på mig på en gång och sjöng två glada låtar på karaoeke. Men oooooh så snygg jag var!

Väldigt trevlig kväll, djävligt snygg DJ och en ypperlig outfit - jag kan inte klaga! Lotta förlorade sin plånbok men det enda av värde hon hade i den var sin biljett till garderoben. Det blev alltså väldigt sen hemgång igår ;)

Vogon nästa helg, funderar på att kanske gå med ifall de skall dit. Beror lite på om jag har råd, en outfit har jag redan ;) Tobias bjöd även med mig att gå på någon fest i Göteborg på fredag, men jag har ju tenta och vill nog ta det lite lugnt därefter.

Nu skall jag spela World of Warcraft, och sedan skall jag köpa ingredienser till carbonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0