Netherworld neverworld

Okej, steg ett av min dagordning är klar: Kläder. Nu skall jag bädda min säng (lägga täcket till rätta och upp med alla kuddar, alltså) och sedan skall jag ta laptopen och sätta mig där. INTE logga in på msn. INTE tänka "jag skall bara..." vad gäller WoW. Det här kommer att ta ett tag, förmodligen flera timmar, men det skall lämnas in imorgon och då kan jag för höge farao inte smita undan mer nu. Jag har haft över en vecka på mig att få det klart, så nu kan jag inte mesa längre. Jag hinner lätt spela WoW och levla så fort jag är klar med detta, däremot hinner jag inte alls göra läxan om jag börjar med att spela WoW eftersom jag aldrig loggar av i tid.

Bloggen blir nog lidande idag också, såvida jag inte behöver skriva av mig lite när jag sitter mitt i mitt skolarbete sedan. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0