It's not in your head that you're a living dead

Väcktes av att mamma och Fredrik ringde och sjöng för mig, haha. Hade inkorgen i mobilen fylld av små söta sms och ett antal väntande fönster på MSN. Sweet <3

Idag blir det inget speciellt. Jag skall städa, och ikväll gör jag nog en omelett, såvida Viktor nu inte nappar på att jag gärna tar en fika med honom. Annars försöker jag nog dinga 45, helt enkelt. Allt över 41 är rekord och jag börjar bli lite nervös av allt levlande, haha. Jag menar, plötsligt öppnas ju en smal möjlighet för att jag faktiskt kan komma att bli en 60+! Eep!

Ohwell. Solen skiner och jag är blond och as of today är jag 23 år. Gammal eller ung, it's up to you.
Städa lite, och sedan åker jag nog till Helsingborg och går på Buttericks. Jag vill inte försöka fixa min outfit sista dagen innan jag har kalas, liksom. Bättre att vara ute i god tid så att man hinner fixa en plan b.

Kram! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0