It's like a syringe of adrenaline, straigth to the heart

Det var en WoW-dröm! Det kom jag på nu. Det var i WoW, jag var lolvl och det sprang runt en massa hilvls och såg farliga ut. Och vi hade varit på någon fest? Det stormade och vi skulle åka gummiflotte för jag skulle sova hos Smege i Helsingborg eftersom sista tåget hem hade gått och det var iskallt. Men vinden ryckte tag i den stora gummibåten och vände den upp och ner så att jag nästan krossades mot vattnet. Och så var det alla dessa djur... och sedan skulle vi döda massor av lowbies, jag och Zzucken, för att ta oss i skydd på stranden. Det fanns en dvärg som portalade sig fram och tillbaka itll olika platser och sålde saker. Han var lvl 1243 men grön, och jag var hela tiden livrädd att han skulle bli röd mot mig. Och det var i det läget någonstans som killarna jag festat med dykte upp och dansade Moskau med mig. Jag trodde att de var ofarliga eftersom de också var horde, men innerst inne var de obehagliga och hade farliga planer. Fast sedan vaknade jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0