If it bleeds, it's good

Storslagna ändringar i planerna! Nej, Viktor kommer inte hit. Istället skall jag åka till Helsingborg, så skall vi gå på bio och se Ghost Rider och sedan skall vi öla lite. Bah, jag som ville kela :P

Anyhoo. Har tagit ut pengar så att jag överlever helgen. Nu skall jag duscha och drömma om bättre tider. Min röst är i alla fall i stort sett helt återställd igen, jag sjunger och dansar runt i hiheels. Det är sweet! Och ute skiner solen igen, mycket bra. Jag är så lätt att förnöja ^_^

Sur dock över att jag tappade min mobiltelefon i gatan så att lite av det fina blanka rosa skrapades av. Skrap skrap. Knapr knapr. En aning missnöje.

Men jaha, vad skall man ha på sig ikväll då?
(är ni inte glada över alla fina bilder jag postat i bloggen på sistone? rena rama bilddagboken ju!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0