If I die, I die

Några timmars fika med Viktor. Det var trevligt! Dels för att jag faktiskt inte sett honom på närapå två månader, och dels för att det fick mig att tänka på annat än min mensvärk! Vi diskuterade, i vanlig ordning, nazism, World of Warcraft och graviditet. Som sig bör.

Jag borde skriva klart min hemtenta nu, men jag gör det imorgon. Jag skall ta halv två-tåget till Lund, och går jag upp typ nio har jag fyra timmar på mig att skriva klart. Jag är lat och dum, jag vet, men... Det är ju WoW, folket. (och jag vet hur djävla dum jag är som hellre spelar, men min hjärna går på halvfart eftersom min svank tränar bittekniker på resten av kroppen. halva ryggen är bortdomnad, och jag är yr av PAIN, så jag orkar inte försöka tänka rationellt och göra satslösning och gud vet vad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0