I can't wait to hear you scream

Laptopen vägrar samarbeta med internet. Nackdel. Såg sex episoder Frasier, nu är jag road och tillfreds. Skall sova om en timme tänkte jag, så att jag orkar lyssna imorgon, och sedan (imorgon efter föreläsningen) är det dags att börja plugga grammatik till fredagen.

Orar mig lite eftersom jag har fått för mig att någon sade något igår angående helgen och att jag sade "Ja, vad trevligt!" men jag har inte en blekaste vad det gällde. Rollspel kanske? Jag har ett svagt minne av att jag diskuterade rollspel och min tenta... Det verkar lite bekant, i alla fall :) Ooooh. KULT! :)
Mer än så begär jag inte :)

Hade hoppats att Greg skulle komma online ikväll, men sådan tur hade jag inte. Nåväl.
Skall in i WoW en snabbis och kolla om jag fått post, tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0