Enjoy the abuse

Klargörande:
  • Jag är INTE gravid
  • Jag har INTE fått erbjudande om jobb
  • Jag kommer INTE att flytta
  • Jag har INTE fått någon sjukdom el. liknande
Jag kanske berättar sedan när jag har tänkt klart. Anledningen till att jag inte berättar är för att det hela är en sak som snabbt skulle få en stor IDIOT-stämpel av de flesta, och det handlar om ett beslut jag vill ta utan yttre påverkan. Det handlar om mig och vad jag vill och inte vill och jag vill inte ha råd, tips, förslag, åsikter eller synpunkter. Inte nu, när allt är nyfött och ligger och skriker. Jag måste få ta hand om det här i lugn och ro, fundera tills hjärnan slutar fungera och sedan berättar jag.

Kanske tidigare.

Jag förstår att allt hemlighetsmakeri gör att det verkar jättespännande och intressant. Jag ville mest bara skriva av mig igår, jag klarar inte av att ha allt i huvudet på en gång för då sprängs jag till slut. Jag försöker inte verka jätteintressant och hemlighetsfull och få uppmärksamhet för att folk är nyfikna - jag försöker bara få min hjärna att rulla i rätt riktning innan jag börjar vråla åt höger och vänster vad det handlar om.

Egentligen är det inte så spännande. För er. Däremot för mig. Kanske för er också, det beror på hur engagerade ni är i mig och mitt liv och så vidare.

Jag lovar att berätta när jag har tänkt klart, okej?

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Men skit i folk väl :3
Inte fasen behöver du berätta precis allt! Och speciellt inte på en blogg, av alla platser. Ta det lugnt, sweetie, all's well. Fundera i all evighet om du vill det.

2007-03-10 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0