Eeny meeny miney moe

Spelade lite WoW trots allt. Körde SM Library och fick äntligen min Illusionary Rod! Den är fin och bra och grön. Sedan blev jag trött och loggade ur och nu ser jag lite på tv och snart skall jag gå till sängs. Kommer att vara hemma imorgon så att jag piggnar till och orkar plugga järnet på torsdag. Håhå, jaja.

Reklam för smink i mousseform. Jag hajar inte, det verkar ju jättekonstigt att smeta in huden och ögonen med mousse? ...fast jag använder aldrig foundation ändå. Ibland har jag lite rouge på kinderna eftersom de blir så gulligt rosiga, men brunkrämer och skit är inget för mig. Min hud ser alldeles utmärkt ut ändå, jag klagar inte! Ingen annan klagar heller, för den delen.

Det gör ont i min hals. Jag dricker vatten och knarkar halstabletter. Fick ont när jag pratade med mamma förut, så jag fortsätter att vara tyst tills halsen är normal igen.

Är fetesugen på kött. Och på smörgåstårta. Borde göra en smörgåstårta nu i veckan, om jag kan få receptet av mamma. Och så kött... Mrrr... Jag börjar nästan dregla bara jag tänker på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0