Bettielicious

Haha, uh, på ett galet infall klippte jag lugg. Det blev bra. Jag skall se ifall jag kan boka en klipptid imorgon så att jag kan hugga av lite av den där hockeyn som är på väg ut bak. Jag måste även ta med mina älsklingar till skomakaren och se ifall jag kan hitta en bra sula att lägga i; med de röda lackskorna till leopardfodralet KAN det inte gå fel, så är det bara. Och nu har jag ju som sagt en snajdig lugg igen.

Men Amanda, kära rara snyggling, kom hit och gå på klubb med mig!

Kommentarer
Postat av: Elenaria

1: Oj, är den där herrn igång igen? :3 XXL indeed. *skratta* Oh, det roar mig så ofantligt... en sådan... uh... ja... jösses...
2. Hrrr, svarta går bättre ihop med själva klänningen, men jag antar att det röda skärpet matchar färgvis bättre än den photoshoppade randen ^-^ Jag tror absolut de röda skorna fungerar ändå, med svart skärp! Riktigt läckert rött läppstift och så... mjum. Delicious. Och skorna... awww raaaaaaawr!
3. JA! JAG VILL! ^.^ NU! Uh... eller en månad jag inte plötsligt upptäcker att det där med att köpa det man vill ha inte alls är bra för ekonomin.

2007-03-05 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0