Bats bats bats bats!!

Filmerna fungerar, internet i laptopen fungerar. Nu ser jag på Count Dracula and his Vampire Bride, en film från 1974. Themet var väldig 70's... Jag är ganska road. Samtidigt mår jag dåligt och skulle hellre spendera fem timmar åt att komma till level 36. Då vet jag vad jag kan roa mig med imorgon då...

Försöker locka Greg att komma online på msn, jag vill prata med honom. Han påstår sig ha skickat ett mail till mig i morse, men det har fortfarande inte kommit fram så jag tror att han narras. Han är en sötnos i vilket fall :)

(jag har sett typ tre minuter av filmen, so far no good ;D) Kanske ger en recension sedan. Oh, b-filmer roar mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0